Ja šobrīd notiktu Saeimas vēlēšanas, trešā daļa (31%) aptaujāto Latvijas ekonomiski aktīvo pilsoņu vecumā no 18 līdz 55 gadiem balsotu par partiju apvienību Saskaņas Centrs. 11% Latvijas ekonomiski aktīvo pilsoņu balsotu par Vienotību, 10% – par Nacionālo apvienību „Visu Latvijai! – Tēvzemei un Brīvībai/ LNNK”, savukārt 8% – par Zaļo un zemnieku savienību. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, novembrī veiktais pētījums.

Ja aptaujas veikšanas dienā būtu Saeimas vēlēšanas, zem 5% robežas paliktu Einara Repšes jaundibinātā partija (par to balsotu 4% Latvijas ekonomiski aktīvo pilsoņu vecumā no 18 līdz 55 gadiem), kā arī Reformu Partija (2%), savukārt 2% aptaujāto balsotu par kādu citu partiju.

Desmitā daļa (10%) Latvijas ekonomiski aktīvo pilsoņu vecumā no 18 līdz 55 gadiem pauž viedokli, ka nepiedalītos Saeimas vēlēšanās, ja tās notiktu pašlaik.

Piektajai daļai (21%) Latvijas ekonomiski aktīvo pilsoņu nav konkrētas atbildes uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 19. līdz 21. novembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 750 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem (t.sk. 682 pilsoņus minētajā vecuma grupā).

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes