Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2013. gada novembra (01/11/2013 – 30/11/2013) TV kanālu auditorijas.
Šī gada novembrī skatītākais bija kanāls TV3, kura vērošanai veltīti 13,8% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LNT, kura vērošanai veltīti 11,7%. Savukārt trešais skatītākais kanāls – LTV1 ar 10,5% lielu skatīšanās laika daļu.
Kanāla PBK skatīšanās laika daļa bija 10%, kanāla NTV Mir Latvija – 5,9%, kanāla RTR Planeta Baltija – 5,0% un kanāla TV5 – 4,3%. Kanālam REN Baltija veltīti 4,2%, kanālam 3+ veltīti 3,8%, kanālam LTV7 – 3,4 un kanālam TV6 – 2,6% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Kanāla 2 skatīšanās laika daļa bija 1,1%, kanāla FOX – 0,6% un 1BM – 0,5%. Savukārt kanāliem CTC Baltija un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,4%, bet kanālam Fox Life veltīti 0,2% un TVOE – 0,1% no visa kopējā TV skatīšanās laika novembrī. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 16,5%, bet video satura vērošanai – 5,1% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika.
Novembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 18 minūtes dienā, kas bija par 26 minūtēm vairāk nekā oktobrī.
Novembra skatītāko programmu topa pirmajā vietā – 24.novembra LNT ziņu “Top 10” speciālizlaidums, kuru vērojuši vidēji 13% jeb 259,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojusies filma Sapņu komanda kanālā LNT, kuru vērojuši vidēji 12,4% jeb 247,4 tūkstoši TV skatītāju. Savukārt topa trešajā vietā ierindojies raidījums Nekā personīga kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 10,9% jeb 218,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia