Lūgti nosaukt trīs esošās valdības ministrus, kuriem ir jāturpina darbs arī jaunizveidotajā valdībā, kopumā vislielāko Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atbalstu ir ieguvuši pašreizējais Aizsardzības ministrs Artis Pabriks (29%), Finanšu ministrs Andris Vilks (25%) un Ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs (22%). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, decembrī veiktais pētījums.
Piektā daļa (20%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka darbu jaunizveidotajā valdībā ir jāturpina pašreizējam Iekšlietu ministram Rihardam Kozlovskim; piektā daļa (18%) iedzīvotāju uzskata, ka jaunizveidotajā valdībā darbu jāturpina Ekonomikas ministram Danielam Pavļutam; 17% – Tieslietu ministram Jānim Bordānam, 15% – Zemkopības ministrei Laimdotai Straujumai; 14% – Kultūras ministrei Dacei Melbārdei; 13% – Izglītības un zinātnes ministram Vjačeslavam Dombrovskim. Desmitā daļa (9%) ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka jaunizveidotajā valdībā darbu jāturpina Labklājības ministrei Ilzei Viņķelei; 8% – Satiksmes ministram Anrijam Matīsam; 7% – Veselības ministrei Ingrīdai Circenei; 6% – Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministram Edmundam Sprūdžam.
Trešajai daļai (33%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav konkrētas atbildes uz šo jautājumu.
Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 3. līdz 5. decembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes