Ar aktuālām idejām un rakstiem iznācis jau 39. TNS vēstneša Tavs neredzamais sabiedrotais numurs. Šajā numurā pētām, kā panākt, lai pircēji būtu laimīgi? Kā noskaidrot zīmola spēku patērētāju prātos un tirgū kopumā? Vai atlaižu karšu skaits pircēju maciņos pieaug?
Mediju nozares pārstāvjiem interesanti būs uzzināt, kādi ir reklāmdevēju iecienītākie reklāmu formāti. Noskaidrojam, kādas tēmas lasītājus piesaista presē, kā attīstās TV skatīšanās ar nobīdi laikā? Aicinām iepazīties ar aktuāliem personāla pētījumu rezultātiem – ko uzņēmumu vadītāji zina un domā par koučingu? Kādi ir tie jautājumi, atbildes uz kuriem veicinātu darbinieku noturību IT jomā? Šajā vēstnesī atradīsiet arī pētījumu jaunumus par to, kāds ir Latvijas un citu ES valstu iedzīvotāju kultūras patēriņš. Kā iedzīvotāji (ne)rūpējās par savu veselību?
Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia