Lūgti novērtēt savu apmierinātību ar pašreizējās 11. Saeimas darbu 10 punktu skalā, kur 1 nozīmē – “ļoti neapmierināts”, bet 10 – “ļoti apmierināts”, vidējais Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem sniegtais vērtējums apmierinātībai ar 11. Saeimas darbu ir 4,2 punkti. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, decembrī veiktais pētījums.

Drīzāk pozitīvu vērtējumu (7 un vairāk punktu) 11. Saeimas darbam snieguši 16% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju. Salīdzinoši biežāk starp drīzāk pozitīvu vērtējumu sniegušajiem ir iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kā arī iedzīvotāji ar salīdzinoši augstākiem ģimenes ienākumiem.

Vidēju vērtējumu (5 un 6 punkti) 11. Saeimas darbam snieguši 29% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju.

Drīzāk negatīvu vērtējumu (4 un mazāk punktu) 11. Saeimas darbam snieguši gandrīz puse (48%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju. Salīdzinoši biežāk starp drīzāk negatīvu vērtējumu sniegušajiem ir iedzīvotāji vecumā no 40 līdz 55 gadiem, kā arī cittautieši.

7% aptaujāto nav snieguši konkrētu vērtējumu 11. Saeimas darbam.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 10. līdz 12. decembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes