29% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka Zolitūdes traģēdijas sabiedriskās komisijas locekļiem ir jāsaņem atalgojums par darbu komisijā (8% – noteikti jā; 21% – drīzāk jā). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, decembra beigās veiktais pētījums.
Lielākā daļa (60%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju pauž viedokli, ka Zolitūdes traģēdijas sabiedriskās komisijas locekļiem nav jāsaņem atalgojums par darbu komisijā (29% – drīzāk nē; 31% – noteikti nē).
Desmitajai daļai (11%) iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
28% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, kuri domā, ka Zolitūdes traģēdijas sabiedriskās komisijas locekļiem jāsaņem atalgojums, vērtē, ka aptuveni Ls 1000 mēnesī ir adekvāts atalgojums par darbu komisijā (9% – noteikti jā; 19% – drīzāk jā).
Lielākā daļa (64%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, kuri atbalsta sabiedriskās komisijas locekļu atalgošanu, uzskata, ka noteiktais atalgojums (aptuveni Ls 1000 mēnesī) nav adekvāts par darbu komisijā (28% – drīzāk nē; 36% – noteikti nē).
Desmitajai daļai (8%) iedzīvotāju nav konkrētas atbildes uz šo jautājumu.
Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 17. līdz 19. decembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes