Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2013. gada decembra (01/12/2013 – 31/12/2013) skatītāko TV programmu TOP 20.

2013. gada decembra skatītākā TV programma bija Latvijas Valsts prezidenta A. Bērziņa apsveikums jaunajā gadā kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 15,6% jeb 313,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā ierindojusies Ministru prezidenta Valda Dombrovska uzruna gadu mijā kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 14,4% jeb 287,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt programmu topa trešajā vietā – Laimīgu Jauno gadu! kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 13,5% jeb 271,2 tūkstoši skatītāju. Topa ceturtajā vietā – Latvijas Lepnums 2013 kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 12,9% jeb 258,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Bet TV programmu topa piektajā vietā ierindojusies filma Viens pats mājās kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,7% jeb 233,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Jaungada apsveikumi un uzrunas

Kā rāda apkopotie dati par dažādu amatpersonu Jaungada apsveikumu un uzrunu kopējo auditoriju, pirmajā vietā ierindojusies Ministru prezidenta Valda Dombrovska uzruna gadu mijā, kuru pārraidīja kanāli LNT, LTV1, LTV7, PBK un TV5. Kopā šo uzrunu redzēja 35,3% jeb 705,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā – Latvijas Valsts prezidenta Andra Bērziņa apsveikums Jaunajā gadā, kuru 31. decembra vakarā kanālos LNT, LTV1, LTV7, PBK un TV5 kopā redzēja 34,3% jeb 686 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Trešajā vietā ierindojies Rīgas mēra Nila Ušakova apsveikums Jaunajā gadā, kuru kanālos LNT, PBK un TV5 kopā redzēja 16,2% jeb 323,4 tūkstoši TV skatītāju. Savukārt Latvijas Valsts prezidenta Andra Bērziņa uzrunu Jaunajā gadā šī gada 1.janvārī kanālos LTV1, LTV7 un PBK kopā redzēja 8,6% jeb 172,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reach % – kopējais sasniegtais programmas skatītāju skaits procentos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem;
Reach ‘000 – kopējais sasniegtais programmas skatītāju skaits tūkstošos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia