Latvijas zinātnisko institūciju starptautiskajā izvērtējumā 22 institūti un augstskolu struktūrvienības ieguvušas vāju vērtējumu, un eksperti iesaka tās slēgt. 73% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka jāveic šo zinātnisko institūtu funkciju izvērtēšana un apvienošana vai reorganizācija. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, janvārī veiktais pētījums.
Lūgti norādīt turpmāko rīcību attiecībā uz 22 vāju vērtējumu ieguvušajiem Latvijas zinātniskajiem institūtiem, 39% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka ir jāveic institūtu funkciju izvērtēšana un reorganizēšana. Vēl trešā daļa (34%) ekonomiski aktīvo iedzīvotāju pauž viedokli, ka ir jāveic šo 22 zinātnisko institūtu funkciju izvērtēšana un apvienošana.
7% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norādījuši, ka vāju vērtējumu ieguvušajiem institūtiem ir jāturpina līdzšinējais darbs.
13% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka ir jāslēdz visi 22 vāju vērtējumu ieguvušie Latvijas zinātniskie institūti.
6% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa par šo tēmu.
Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2014.gada 21. līdz 23. janvārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 700 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes