Absolūtais vairākums (80%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka viņiem vai viņu ģimenei nav parāds par komunālajiem maksājumiem (gāze, elektrība, apkure uc.). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, janvārī veiktais pētījums.
Tomēr piektā daļa (19%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju atklāj, ka viņiem vai viņu ģimenēm ir parāds par komunālajiem maksājumiem.
1% iedzīvotāju nav konkrētas atbildes uz šo jautājumu.
Vairāk nekā puse (51%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīst, ka viņu vai viņu ģimenes rēķini par komunālajiem pakalpojumiem ir kļuvuši lielāki.
Savukārt desmitā daļa (8%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norādījuši, ka viņu vai viņu ģimenes rēķini par komunālajiem pakalpojumiem ir kļuvuši mazāki.
Trešā daļa (33%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju viņu vai viņu ģimeņu rēķini par komunālajiem pakalpojumiem ir palikuši tādi paši kā pagājušajā sezonā.
Desmitā daļa (8%) iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.
Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2014.gada 21. līdz 23. janvārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 700 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes