Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi datus par 59.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases skatīšanos mājas TV ekrānos 2014. gada februārī (01/02/2014 – 22/02/2014).

59. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases pirmo pusfināla tiešraidi 1.februārī vēroja vidēji 8,6% jeb 173 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otro pusfināla tiešraidi 2.februārī savos mājas TV ekrānos skatījās vidēji 7,9% jeb 158,3 tūkstoši skatītāju. Savukārt Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases fināla tiešraidi 22.februārī vēroja vidēji 10,1% jeb 202,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Salīdzināšanai – 2013.gadā Nacionālo atlases pirmo pusfinālu vēroja vidēji 6,7% jeb 135,8 tūkstoši, otro pusfinālu – vidēji 8,1% jeb 163,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt fināla pārraidi vēroja vidēji 9,1% jeb 183 tūkstoši skatītāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia