Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada Ziemas olimpisko spēļu Sočos skatīšanos mājas TV ekrānos februārī (06/02/2014 – 23/02/2014).
Kādu no Ziemas olimpisko spēļu pārraidēm kanālos LTV1, LTV7, TV3 un TV6 kopā redzējuši 82,2% jeb 1 miljons 644,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt Igaunijā, kanālos ETV, ETV2 un TV3 kādu no Ziemas olimpisko spēļu raidījumiem kopā redzējuši 83,2% jeb 1 miljons 63 tūkstoši Igaunijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Bet Lietuvā Ziemas olimpiskajām spēlēm Sočos veltītos raidījumus kanālos LNK, TV6, TV3 un Lietuvos Rytas TV kopā redzējuši 78,1% jeb 2 miljoni un 226 tūkstoši Lietuvas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Apkopotie dati par Ziemas Olimpisko spēļu vērošanu mājas TV ekrānos atklāj, ka Latvijā skatītākā bijusi hokeja spēle starp Latviju un Kanādu kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 18,4% jeb 368,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju. Otrajā vietā ierindojusies Play off kvalifikācijas spēle hokejā starp Latviju un Šveici, kura norisinājās 18.februārī un tika pārraidīta kanālā TV3. Šo spēli vēroja vidēji 14% jeb 279,4 tūkstoši skatītāju. Trešajā vietā – vēl viena hokeja spēle starp Latviju un Šveici, kura norisinājās 12.februārī grupu turnīra ietvaros. Šo spēli kanālā TV3 vēroja vidēji 13,9% jeb 277,7 tūkstoši skatītāju.
Savukārt Igaunijā un Lietuvā skatītākā bijusi Ziemas olimpisko spēļu atklāšanas ceremonija. Igaunijā to kanālā ETV vēroja vidēji 24,1% jeb 308 tūkstoši Igaunijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt Lietuvā olimpisko spēļu atklāšanas ceremoniju kanālā LNK vēroja vidēji 17,1% jeb 486,4 tūkstoši Lietuvas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia