Ceļu policija pēdējo dienu laikā ir rīkojusi vērienīgus reidus uz Latvijas ceļiem, vienas diennakts laikā pārbaudot vairāk nekā 13 000 autovadītāju. Absolūtais vairākums (83%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka Ceļu policijai reidi uz Latvijas ceļiem būtu jārīko biežāk (37% – noteikti jā; 46% – drīzāk jā). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, februāra beigās veiktais pētījums.

Desmitā daļa (11%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neuzskata, ka Ceļu policijai reidi uz ceļiem būtu jārīko biežāk (8% – drīzāk nē; 3% – noteikti nē).

6% iedzīvotāju nav norādījuši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

29% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka stacionāro fotoradaru uzstādīšana uz Latvijas ceļiem dos labākus rezultātus cīņā pret autovadītāju sēšanos pie stūres reibumā (11% – noteikti jā; 18% – drīzāk jā).

Tomēr lielākā daļa (66%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju pauž viedokli, ka stacionāro fotoradaru uzstādīšana uz Latvijas ceļiem nedos labākus rezultātus cīņā pret iereibušiem autovadītājiem (33% – drīzāk nē; 33% – noteikti nē).

5% iedzīvotāju nav norādījuši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2014.gada 25. līdz 27. februārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 700 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes