Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada februāra (01/02/2014 – 28/02/2014) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls šī gada februārī bija TV3, kuram veltīti 11,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bijis kanāls LTV7 ar 10,6% lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais – kanāls LTV1 ar 8,5% lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam LNT veltīti 8,4%, kanālam PBK – 8,3%, kanālam NTV Mir Latvija – 7,4%, kanālam RTR Planeta Baltija – 5,7% un kanālam REN Baltija – 4,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV5 skatīšanās laika daļa februārī bija 3,5%, kanāla 3+ – 3%, kanāla TV6 – 2,9% un Kanāla 2 – 0,9%. Kanāliem National Geographic Channel un CTC Baltija katram veltīti pa 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanāliem 1BM un FOX katram veltīti pa 0,5%, bet kanālam Fox Life – 0,2% un kanālam TVOE – 0,01% no visa kopējā TV skatīšanās laika februārī. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 18,3%, bet video satura vērošanai – 3,9% no kopējā TV skatīšanās laika.
Šī gada februārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 43 minūtes dienā, kas bija par 1 minūti mazāk nekā janvārī.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia