Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada marta (01/03/2014 – 31/03/2014) TV kanālu auditorijas.

Šī gada martā skatītākais kanāls bija TV3 ar 12,1% lielu skatīšanās laika daļu. Otrajā vietā ierindojies kanāls PBK 10,6%, bet trešajā vietā – kanāls LNT ar 8,9% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LTV1 veltīti 8,5%, kanālam NTV Mir Latvija – 8,1%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,3% un kanālam REN Baltija veltīti 4,4% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa martā bija 3,6%, kanāla TV5 – 3,5%, kanāla TV6 – 2,9% un kanāla LTV7 – 2,8%. Savukārt Kanāla 2 skatīšanās laika daļa bija 1%, kanāla CTC Baltija – 0,8%, National Geographic Channel – 0,7%, 1BM – 0,5%, FOX – 0,4, Fox Life – 0,3 un TVOE – 0,04 %.  Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 19,9%, bet video satura vērošanai – 4,5% no kopējā TV skatīšanās laika martā.

Šī gada martā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 23 minūtes dienā, kas bija par 20 minūtēm mazāk nekā februārī.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia