Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada marta (01/03/2014 – 31/03/2014) skatītāko TV programmu TOP 20.
Marta skatītāko TV programmu topa pirmajā vietā ierindojies šovs „Izklausies redzēts” kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 12,7% jeb 253,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā – TV3 Laika ziņas svētdienā, kuras vērojuši vidēji 10% jeb 199,9 tūkstoši skatītāju. Trešajā vietā ierindojies seriāls „UgunsGrēks 11” kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 8,9% jeb 178,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. TV programmu topa ceturtajā vietā – TV3 Laika ziņas darba dienās, kuras vērojuši vidēji 8,9% jeb 177,6 tūkstoši skatītāju. Piektajā vietā vēl viena kanāla TV3 pārraide – „Bez tabu”, kuru vērojuši vidēji 8,7% jeb 174,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia