Ar aktuālām idejām un rakstiem iznācis jau 40. TNS vēstneša Tavs neredzamais sabiedrotais numurs. Šajā numurā pētām, kāds ir neatvairāmu zīmolu noslēpums un kāda ir zīmola komunikācijas ietekme uz tā pozicionējumu. Būs iespēja iepazīties ar neiromārketinga izmantošanas piemēru zīmola maiņas procesā.
Mediju nozares pārstāvjiem interesanti būs uzzināt pērnā gada lielākos reklāmdevējus un tendences sociālo tīklu lietošanā.
Aicinām iepazīties ar aktuāliem personāla pētījumu rezultātiem – kā ir mainījusies personāla vadītāja loma? Kāda ir lielo uzņēmumu darbinieku piesaistība? Uzzināsiet vairāk par spoguļpētījumiem un par TRI*M High Performance Organisation jeb HiPO metodi, kas palīdz uzlabot un attīstīt darba efektivitāti un organizāciju. Šajā vēstnesī atradīsiet arī pētījumu jaunumus par to, kādi ir Latvijas un citu ES valstu iedzīvotāju ceļošanas plāni un pārvietošanās paradumi pilsētās.
Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia