Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 59.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos mājas TV ekrānos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmā pusfināla tiešraidi, kurā piedalījās Latvijas pārstāvji grupa „Aarzemnieki” ar dziesmu „Cake to Bake”, LTV1 kanālā, vēroja vidēji 11% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otro Eirovīzijas pusfināla tiešraidi vēroja vidēji 3,9%. Savukārt fināla pārraidi vēroja vidēji 7,5% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Iepriekšējos divos gados Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanās dati bijuši šādi: 2012. gadā pirmo pusfinālu vēroja vidēji 14,6%, otro – vidēji 8,1%, bet fināla pārraidi – vidēji 14% skatītāju. Savukārt 2013.gadā pirmo pusfinālu vēroja vidēji 5,4%, otro – vidēji 11,2% un finālu – vidēji 6,5% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Šogad Lietuvā pirmo pusfinālu kanālā LRT televizija vēroja vidēji 6,9%, savukārt otro pusfinālu, kurā piedalījās Lietuvas pārstāve Vilija Matačiūnaite ar dziesmu „Attention”, vēroja vidēji 13,6% skatītāju. Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla tiešraidi vēroja vidēji 9,3% Lietuvas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Igaunijā Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmo pusfinālu kanālā ETV, kurā piedalījās Igaunijas pārstāve Tanja ar dziesmu „Amazing”, vēroja vidēji 19,9% skatītāju. Otrā pusfināla tiešraidi vēroja vidēji 9,4% Igaunijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt Eirovīzijas fināla tiešraidi vēroja vidēji 12,1% skatītāju.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia