Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada maija (01/05/2014 – 31/05/2014) skatītāko TV programmu TOP 20.

Skatītāko maija TV programmu topa pirmajā vietā – „Izklausies redzēts” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,8% jeb 234,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojusies 59.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa 1.pusfināla pārraide kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 11,0% jeb 220 tūkstoši TV skatītāju. Topa trešajā un ceturtajā vietā ierindojušās pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā kanālā TV3. Trešajā vietā – spēle starp Latviju un Kazahstānu, kuru vēroja vidēji 10,6% jeb 210,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Bet ceturtajā vietā – spēle starp Latviju un Baltkrieviju, kuru vēroja vidēji 10,5% jeb 208,9 tūkstoši skatītāju savos mājas TV ekrānos. Savukārt programmu topa 5. vietā – „Latvija tur īkšķus” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 9% jeb 179,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia