Ar aktuālām idejām un rakstiem iznācis jau 41. TNS vēstneša Tavs neredzamais sabiedrotais numurs. Šajā numurā pētām, cik liela nozīme reklāmu efektivitātes vērtējumā ir latviešu mentalitātei un cik – arī reklāmas radošumam. Kādi pētījumu risinājumi būtu piemēroti, ja mērķis ir pilnveidot attiecības ar klientiem?
Mediju nozares pārstāvjiem interesanti būs uzzināt reklāmu skaita prognozes šim gadam, kā arī gūt ieskatu bērnu interneta un mobilo ierīču lietošanas paradumos. Aicinām iepazīties ar aktuāliem personāla pētījumu rezultātiem – kādas ir darba un ģimenes dzīves saskaņošanas iespējas Latvijā? Kāda ir darbinieku apmierinātība ar darbu un tā apstākļiem Latvijā un Eiropas Savienībā? Šajā vēstnesī atradīsiet arī pētījumu jaunumus par to, cik nozīmīgas Latvijas iedzīvotājiem ir tradīcijas, kā tiek vērtētas klimata pārmaiņas un citas globālas problēmas. Iepazīstinām arī ar jaunu metodi politisko pētījumu jomā – „naivajiem vēlētājiem
Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia