Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada jūnija (01/06/2014 – 30/06/2014) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls šī gada jūnijā bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojies kanāls LNT ar 10,1%, bet trešajā – kanāls LTV1 ar 9,8% lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam PBK veltīti 9,4%, kanālam NTV Mir Latvija – 8,4%, kanālam LTV7 veltīti 5,5%, bet kanāliem REN Baltija un TV5 katram pa 4,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ vērošanai veltīti – 4% un kanāla TV6 – 2,9%. Savukārt Kanāla 2 un FOX katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%, bet kanāla Re:TV – 0,7%. Kanāliem 1BM, CTC Baltija un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 0,4%, kanālam RīgaTV 24 – 0,3%, kanālam Fox Life – 0,2%, bet TVOE – 0,02% no kopējā TV skatīšanās laika jūnijā. Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 22,5%, bet video satura vērošanai – 3,2%.
Šī gada jūnijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 47 minūtes dienā, kas bija par 2 minūtēm mazāk nekā maijā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia