Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) priekšnieks Jaroslavs Streļčenoks otrajā pret Strīķi ierosinātajā disciplinārlietā parakstījis rīkojumu par Strīķes disciplinārsodīšanu un nolēmis viņu pazemināt amatā: sākot ar 21.jūliju, Strīķe iecelta par biroja Juridiskās un personālvadības nodaļas galveno speciālisti iesniegumu jautājumos. Desmitā daļa (8%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka Jaroslava Streļčenoka lēmums par Jutas Strīķes iecelšanu jaunā amatā uzlabos līdzšinējo situāciju Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūlijā veiktais pētījums.
Lielākā daļa (61%) Latvijas iedzīvotāju aptaujātajā vecuma grupā domā, ka KNAB vadītāja lēmums par J.Strīķes iecelšanu jaunā amatā nemainīs līdzšinējo situāciju iestādē.
Savukārt desmitā daļa (8%) Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem pauž viedokli, ka J.Streļčenoka lēmums par J.Strīķes iecelšanu jaunā amatā pasliktinās līdzšinējo situāciju Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB).
Ceturtā daļa (23%) iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.
Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2014.gada 15. līdz 17. jūlijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 650 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes