Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada jūlija (01/07/2014 – 31/07/2014) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada jūlijā bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bijis kanāls LNT ar 9,6%, bet trešajā vietā – kanāls PBK ar 9,1% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanāliem LTV1 un NTV Mir Latvija veltīti katram pa 8,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam TV5 veltīti 5,5%, kanālam 3+ – 4,5%, kanālam REN Baltija – 4,4%, kanālam RTR Planeta Baltija – 4,1% un kanālam LTV7 – 3,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa jūlijā bija 2,7%, Kanāla 2 – 0,9%, kanāla Re:TV – 0,8% un 1BM kanāla – 0,7%. Savukārt kanāliem CTC Baltija, FOX un National Geographic Channel veltīti katram pa 0,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RīgaTV 24 veltīti 0,4%, kanālam Fox Life – 0,1%, visiem pārējiem kanāliem veltīti 20,4%, bet video satura vērošanai – 3,6% no kopējā TV skatīšanās laika.

Šī gada jūlijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 37 minūtes dienā, kas bija par 10 minūtēm mazāk nekā jūnijā.

Skatītākā pārraide jūlijā bija Pasaules meistarsacīkstes futbolā. Argentīna – Vācija, kuru kanālā LTV7 vēroja vidēji 9,3% jeb 186,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā – Dziesmu sirdij rodi Ventspilī kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 8,2% jeb 163,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa trešajā vietā – Panorāma (Svētdienā) kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,2% jeb 143,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju. Savukārt topa ceturtajā vietā ierindojusies pārraide Tiekamies koncertā „Dzimuši Rīgā” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,0% jeb 140,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju. Piektajā vietā ierindojusies Pasaules meistarsacīkšu spēle futbolā starp Vāciju un Brazīliju kanālā LTV7, kuru vēroja vidēji 6,8% jeb 135,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia