Šajā vasarā salīdzinoši daudz cilvēku gājuši bojā, noslīkstot. Pēc Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem domām, lai palielinātu iedzīvotāju drošību uz ūdens, ir jāpalielina drošības dienestu klātbūtne oficiālās peldvietās (45%) un jāveido vairāk oficiālas peldvietas (43%). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, augustā veiktais pētījums.
Trešā daļa (35%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem kā rīcību iedzīvotāju drošības uz ūdens palielināšanai minējuši informatīvo kampaņu par drošību uz ūdens, pie ūdenstilpnēm veidošanu.
Lai palielinātu iedzīvotāju drošību uz ūdens, 14% iedzīvotāju uzskata, ka ir jāizskauž neoficiālas, atpūtai nepiemērotas peldvietas, savukārt 4% iedzīvotāju norādījuši, ka cilvēkiem pašiem jābūt uzmanīgākiem, piesardzīgākiem, atpūšoties pie ūdens. 1% iedzīvotāju norādījuši, ka ir nepieciešamas peldēšanas apmācības skolās, un 2% iedzīvotāju minējuši kādu citu variantu.
4% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2014.gada 19. līdz 21. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 650 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes