Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada augusta (01/08/2014 – 31/08/2014) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada augustā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,1%. Otrs skatītākais bijis kanāls PBK ar 9,9%, bet trešais – kanāls LNT ar 8,8% lielu skatīšanas laika daļu.

Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1, kura vērošanai veltīti 8,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt piektajā vietā ierindojies kanāls NTV Mir Latvija ar 8,3% lielu skatīšanās laika daļu.  Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 5,6%, kanālam REN Baltija – 4,7%, kanālam TV5 – 4,2% un kanālam 3+ – 4,1% no kopējā TV skatīšanas laika augustā. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 2,9%, kanāla TV6 – 2,5%, Kanāla 2 – 0,9, kanāla Re:TV – 0,8% un kanāla FOX – 0,7%. Kanāliem 1BM, National Geographic Channel un RīgaTV 24 katram veltīti pa 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla CTC Baltija skatīšanās laika daļa augustā bija 0,4%, bet Fox Life – 0,1%. Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 20,8%, bet video saturam – 3,8% no kopējā TV skatīšanās laika augustā.

Augustā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 47 minūtes dienā, kas bija par 10 minūtēm vairāk nekā jūlijā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia