Ar aktuālām idejām un rakstiem pie Jums nāk jau 42. TNS vēstneša Tavs neredzamais sabiedrotais numurs. Šajā numurā pētām, kā ar aptaujas palīdzību noteikt optimālo cenu, kā arī kā nomērīt zīmola vērtību biznesā. Mediju nozares pārstāvjiem interesanti būs uzzināt reklāmu apjomus un lielākos reklāmdevējus šī gada 1.pusgadā, kā arī cik daudz laika iedzīvotāji velta dažādiem mediju veidiem.
Aicinām iepazīties ar aktuāliem sociālo pētījumu rezultātiem – kāds ir tipiskais Latvijas iedzīvotājs? Kāda ir iedzīvotāju apmierinātība ar dzīvi kopumā un dažādiem tās aspektiem? Ko Latvijā un Eiropā sagaida no izglītības? Šajā vēstnesī īpaši pievēršamies jautājumiem par pētījumu kvalitāti. Ieskatieties rakstā par to, ko īsti nozīmē reprezentatīva un ko – proporcionāla izlase. TNS tiešo interviju veikšanā pāriet uz planšetdatoriem – uzziniet, kā jaunākās tehnoloģijas ietekmē pētījumu gaitu!
Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia