Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada septembra (01/09/2014 – 30/09/2014) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls septembrī bija TV3, kura vērošanai veltīti 12,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojies kanāls LNT ar 9,9% skatīšanās laika daļu. Savukārt kanāls PBK ar 9,6% lielu skatīšanās laika daļu ierindojies trešajā vietā.
Kanālam LTV1 veltīti 9,2%, kanālam NTV Mir Latvija – 7,5%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,5% un kanālam 3+ – 4,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam REN Baltija veltīti 4,2%, kanālam TV5 – 3,9%, kanālam TV6 – 2,9%, bet kanālam LTV7 – 2,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālam FOX un Kanālam 2 katram veltīti pa 0,7% no visa TV skatīšanās laika septembrī. Kanālu 1BM, CTC Baltija un Re:TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanāla National Geographic Channel skatīšanās laika daļa bija 0,4%, kanāla RīgaTV 24 – 0,3% un kanāla Fox Life – 0,2%. Savukārt visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 19,5%, bet video satura vērošanai – 3,7% no kopējā TV skatīšanās laika.
Septembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 42 minūtes dienā, kas bija par 5 minūtēm mazāk nekā augustā.
Skatītākie raidījumi
Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi arī 2014. gada septembra (01/09/2014 – 30/09/2014) skatītāko TV programmu TOP 20.
Skatītāko TV programmu topa pirmajā vietā ierindojies šovs „Es mīlu tevi, Latvija”, kuru kanālā TV3 vēroja vidēji 9,8% jeb 195,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā – seriāls „UgunsGrēks 12” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,8% jeb 193,8 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā – šovs „Lauku sēta” kanālā LNT, kuru vēroja vidēji 8,4% jeb 167,0 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. „TV3 Laika ziņas (Svētdienā)” ierindojušās TV programmu topa ceturtajā vietā. Tās vērojuši vidēji 8,1% jeb 160,2 tūkstoši skatītāju. Topa piektajā vietā ierindojies raidījums „Bez tabu” kanālā TV3, to vēroja vidēji 7,6% jeb 151,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia