Lūgti norādīt trīs nākamās Saeimas un valdības svarīgākos uzdevumus, Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem kā trīs svarīgākos uzdevumus norādījuši veselības aprūpes sistēmas sakārtošanu (65%), bezdarba samazināšanu (58%) un darbaspēka nodokļu samazināšanu (55%). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” oktobra sākumā veiktais pētījums.
36% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā pauž viedokli, ka nākamās Saeimas un valdības svarīgākais uzdevums būs sabalansēta valsts budžeta pieņemšana, savukārt trešā daļa (32%) norādījusi ceļu sakārtošanu. Piektā daļa (22%) iedzīvotāju kā svarīgākos nākamās Saeimas un valdības uzdevumus norādījuši aizsardzības jomas stiprināšanu un reformu izglītības sistēmā veikšanu.
1% Latvijas iedzīvotāju kā svarīgākos nākamās Saeimas un valdības uzdevumus uzskata valsts pārvaldes sistēmas sakārtošanu, uzņēmējdarbības atbalstu un jaunu darbavietu radīšanu, tautsaimniecības un ražošanas attīstību, rūpnīcu radīšanu, korupcijas apkarošanu, algu palielināšanu, sociālo atbalstu, kā arī citus uzdevumus.
2% iedzīvotāju nav spējuši norādīt konkrētu atbildi uz šo jautājumu.
Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2014.gada 30. septembra līdz 2. oktobrim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2014.gada 30. septembra līdz 2. oktobrim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes