Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada oktobra (01/10/2014 – 31/10/2014) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais TV kanāls šī gada oktobrī – TV3, kura vērošanai veltīti 13,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 9,9% lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais skatītākais kanāls oktobrī – PBK ar 9,2% lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam LNT veltīti 9,1%, kanālam NTV Mir Latvija – 6,6% un kanālam RTR Planeta Baltija – 6,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 4,4%, kanāla REN Baltija – 4%, kanāla TV5 – 3,6%, kanāla TV6 – 3,1% un kanāla LTV7 – 2,4%. TV kanāla FOX un Kanāla 2 katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%. Savukārt kanāliem 1BM, CTC Baltija, Re:TV un RīgaTV 24 katram veltīti pa 0,5%. Kanālu Fox Life un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Visu pārējo TV kanālu skatīšanai veltīti 19,2%, bet video satura vērošanai – 4% no kopējā TV skatīšanās laika oktobrī.
Oktobrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 9 minūtes dienā, kas bija par 27 minūtēm vairāk nekā septembrī.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia