Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada novembra (01/11/2014 – 30/11/2014) TV kanālu auditorijas.
Šī gada novembrī skatītākais TV kanāls bijis TV3, kura vērošanai veltīti 13,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bijis LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Savukārt trešajā vietā ar 8,7% skatīšanās laika daļu ierindojies kanāls PBK.
Kanālam LNT veltīti 8,6%, kanālam RTR Planeta Baltija 6,7%, kanālam NTV Mir Latvija – 6,6%, kanālam 3+ – 4,4% un kanālam REN Baltija – 4%. Kanālu TV5 un TV6 katra skatīšanās laika daļa bija 3,2%. Kanālam LTV7 veltīti 3%, Kanālam 2 – 0,9% un kanālam FOX – 0,7% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem CTC Baltija, National Geographic Channel, Re;TV un RīgaTV 24 veltīti katram pa 0,5%. Savukārt kanāliem 1BM un Fox Life katram pa 0,4%. Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 19,3%, bet video saturam – 4,1% no kopējā TV skatīšanās laika novembrī.
Novembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 31 minūti dienā, kas bija par 22 minūtēm vairāk nekā oktobrī.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia