Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada novembra (01/11/2014 – 30/11/2014) skatītāko TV programmu TOP 20.

TV programmu topa pirmajā vietā ierindojusies filma „Džimlai Rūdi Rallallā” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 13,0% jeb 258,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā ierindojies šovs „Es mīlu tevi, Latvija” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,4% jeb 226,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt programmu topa trešajā vietā – filma „Viens pats mājās” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,0% jeb 199,2 tūkstoši skatītāju. Ceturtajā vietā – „Latvijas himna visā pasaulē. Valsts svētku salūts” kanālā LTV1, kuru vērojas vidēji 9,8% jeb 195,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Topa piektajā vietā ierindojies raidījums „Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vērojas vidēji 9,7% jeb 193,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia