Lielākā daļa (76%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem jaunajā 2015. gadā visvairāk vēlētos algas vai citu ieņēmumu paaugstināšanos. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” decembra beigās veiktais pētījums.
Vairāk nekā puse (57%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju šogad vēlētos veselības uzlabošanos pašam un tuvākajiem. Trešā daļa (33%) iedzīvotāju vēlētos stabilu valsts valdības darbu, ceturtā daļa (27%) – ar dzīvesvietu saistītu jautājumu/ problēmu sakārtošanu. Piektā daļa iedzīvotāju jaunajā 2015. gadā vēlētos attiecību uzlabošanos savā ģimenē (22%) un jaunu darbavietu (18%). 17% iedzīvotāju vēlētos ar izglītību saistītu jautājumu atrisināšanos sev un/vai tuvākajiem, kamēr 1% iedzīvotāju vēlētos izmaiņas personīgajā dzīvē un mieru.
1% iedzīvotāju norādījuši kādu citu atbilžu variantu. Vēl 2% iedzīvotāju jaunajā 2015.gadā visvairāk vēlētos saglabāt līdzšinējo situāciju.
1% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2014.gada 16. decembra līdz 18. decembrim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes