Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada decembra (01/12/2014 – 31/12/2014) skatītāko TV programmu TOP 20.
Skatītāko decembra TV programmu topa pirmajā vietā ierindojies „Latvijas lepnums” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,6% jeb 231,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā – Latvijas Valsts prezidenta Andra Bērziņa apsveikums Jaunajā gadā kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 11,2% jeb 221,9 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā ierindojusies Ministru prezidentes Laimdotas Straujumas uzruna gadu mijā kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 11% jeb 219,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Skatītāko programmu topa ceturtajā vietā ierindojusies Gadumijas svētku uguņošana un Latvijas himna kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 10,8% jeb 213,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa piektajā vietā ierindojusies filma „Viens pats mājās 2” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,6% jeb 210,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.
Jaungada apsveikumi un uzrunas
Apkopotie dati par dažādu amatpersonu Jaungada apsveikumu un uzrunu kopējo auditoriju rāda, ka pirmajā vietā ierindojusies Ministru prezidentes Laimdotas Straujumas uzruna gadu mijā, kuru kopā kanālos LNT, LTV1, LTV7, PBK, REN Baltija, TV3 un TV5 redzēja 32,2% jeb 640,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Otrajā vietā – Latvijas Valsts prezidenta Andra Bērziņa apsveikums Jaunajā gadā, kuru 31.decembrī kanālos LNT, LTV1, LTV7, PBK, REN Baltija, TV3 un TV5 kopā redzēja 31,6% jeb 628,0 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt Latvijas Valsts prezidenta Andra Bērziņa uzrunu Jaunajā gadā, kuru 1.janvārī pārraidīja kanāli LNT, LTV1, LTV7 un PBK, kopā redzēja 12,1% jeb 241,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem, ierindojot to trešajā vietā. Bet Rīgas mēra Nila Ušakova apsveikumu Jaunajā gadā kanālos PBK un REN Baltija kopā redzēja 7,5% jeb 149,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Reach % – kopējais sasniegtais programmas skatītāju skaits procentos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem;
Reach ‘000 – kopējais sasniegtais programmas skatītāju skaits tūkstošos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia