Ar aktuālām idejām un rakstiem pie Jums nāk jau 43. TNS vēstneša Tavs neredzamais sabiedrotais numurs. Šajā numurā pētām, kas ir „nākotnes veidotāji” un kā tie var palīdzēt uzņēmumiem attīstīties, kā arī kā atbildīga biznesa prakse ietekmē patērētāju lēmumus par produktu iegādi. Aicinām iepazīties arī ar prognozēm par darba tirgus tendencēm. Mediju nozares pārstāvjiem interesanti būs ieskatīties apkopojumā par sezonalitātes ietekmi uz reklāmu apjomiem. Savukārt reklāmdevējiem aktuāls būs apkopojumu par faktoriem, kas jāņem vērā, izvēloties sev piemērotāko radio staciju.
Vēstnesī atradīsiet arī interesantus sociālo pētījumu rezultātus – cik apmierināti Latvijas iedzīvotāji ir ar saviem mājokļiem un kas rada mājīguma sajūtu? Kā arī kāda ir eiropiešu attieksme pret lietotu preču iegādi? Šajā vēstnesī turpināsim tēmu par pētījumu kvalitāti un runāsim par to, kādi ir validi un uzticami dati.
Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia