Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada janvāra (01/01/2015 – 31/01/2015) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada janvārī bija TV3, kuram veltīti 11,1% no kopējā TV skatīšanās laika.  Kanāla LTV1 skatīšanas laika daļa bija 9,9%, ierindojot to otrajā vietā. Savukārt kanāli LNT un PBK ierindojās trešajā vietā, ar 8,5% lielu skatīšanās laika daļu katrs.

Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 6,9%, kanālam NTV Mir Latvija – 6,8% un kanālam TV5 – 4,9% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem LTV7 un REN Baltija katram veltīti pa 4%. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 3,6%, kanāla TV6 – 3,2% un Kanāla 2 – 1,4%. Savukārt kanālu CTC Baltija un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%, kanāla Re:TV – 0,6%, bet kanālu FOX un RīgaTV 24 katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%.  1BM kanālam veltīti 0,4% un kanālam Fox Life – 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika.  Kanāliem Kidzone TV un Sony Entertainment TV, kuri pētījumā iekļauti no šī gada 1.janvāra, katram veltīti pa 0,2%. Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 18,9%, bet video satura vērošanai – 4,2% no visa kopējā TV skatīšanās laika.

2015.gada janvārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 48 minūtes dienā, kas bija par 5 minūtēm vairāk nekā pagājušā gada decembrī.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia