Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada februāra (01/02/2015 – 28/02/2015) TV kanālu auditorijas.

Šī gada februārī skatītākais TV kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 11,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrajā vietā – kanāls LTV1 ar 10,0% lielu skatīšanās daļu. Savukārt trešajā vietā ierindojies PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 9,0%.

Kanālam LNT veltīti 8,8%, NTV Mir Latvija – 6,9%, RTR Planeta Baltija – 6,3% un kanālam TV5 veltīti 4,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 3+ un REN Baltija katra skatīšanās laika daļa bija 3,7%. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 3,4%, kanāla TV6 – 2,9%, Kanāla 2 – 1,3%, bet National Geographic Channel – 0,7%. Kanāliem CTC Baltija, FOX un RīgaTV 24 katram veltīti pa 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika februārī. Kanālam Re:TV veltīti 0,5%, bet kanāliem Fox Life un 1BM katram pa 0,3% no visa TV skatīšanās laika. Kanāla Kidzone TV skatīšanās laika daļa bija 0,2%, kanāla Sony Entertainment TV – 0,1%, bet visu pārējo kanālu – 19,2%. Savukārt video vērošanai veltīti 4,1% no kopējā TV skatīšanās laika februārī.

2015.gada februārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 35 minūtes dienā, kas bija par 13 minūtēm mazāk nekā janvārī.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia