Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada marta (01/03/2015 – 31/03/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais TV kanāls martā bija TV3, kura vērošanai veltīti 13,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojies kanāls PBK, kura vērošanai veltīti 9,8%, bet trešajā – kanāls LTV1, kuram veltīti 9,5% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam LNT veltīti 8,4%, kanālam NTV Mir Latvija – 7,0%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,4% un kanālam TV5 – 4,0% no kopējā TV skatīšanās laika martā. Savukārt kanālu 3+ un REN Baltija katra skatīšanās laika daļa bija 3,7%. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 3,1%, kanāla TV6 – 2,2% un Kanāla 2 – 1,2%. Kanāliem FOX, National Geographic Channel  un RīgaTV 24 katram veltīti pa 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam CTC Baltija veltīti 0,6%, kanālam Re:TV – 0,5% un kanālam 1BM – 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Fox Life un Kidzone TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,2%, bet Sony Entertainment TV – 0,1%. Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 19,5%, bet video satura vērošanai – 4,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

2015.gada martā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 18 minūtes dienā, kas bija par 17 minūtēm mazā nekā februārī.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia