Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada aprīļa (01/04/2015 – 30/04/2015) TV kanālu auditorijas.

Šī gada aprīlī skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 12,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais – kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 9,2%, bet trešajā vietā ir kanāls LTV1 ar 8,5% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LNT veltīti 8,0%, kanālam NTV Mir Latvija – 7,3% un kanālam RTR Planeta Baltija – 6,1% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu REN Baltija un TV5 katra skatīšanās laika daļa bija 3,9%. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 3,5%, kanāla LTV7 – 2,9%, kanāla TV6 – 2,5% un Kanāla 2 – 1,1%. Kanāliem FOX un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam CTC Baltija veltīti 0,6%, kanālam RīgaTV 24 – 0,5% un kanālam Re:TV – 0,4%. Kanāliem Fox Life un 1BM katram veltīti pa 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla Kidzone TV skatīšanās laika daļa bija 0,2%, bet kanālu Sony Entertainment TV un Sony Turbo – katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Savukārt pārējai skatīšanai veltīti 26,4% no kopējā TV vērošanas laika aprīlī.

Aprīlī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 8 minūtes dienā, kas bija par 10 minūtēm mazā nekā martā.

Aprīļa skatītāko TV programmu pirmajā vietā – šovs “Dejo ar zvaigzni 4” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,2% jeb 202 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojies seriāls “Ugunsgrēks 13” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9% jeb 177,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. TV3 Laika ziņas (svētdienā) ierindojušās skatītāko programmu topa trešajā vietā. Tās vēroja vidēji 8,4% jeb 166,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Ceturtajā vietā – “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 8,3% jeb 164,9 tūkstoši skatītāju. Savukārt piektajā vietā TV3 Laika ziņas, kuras vēroja vidēji 8,1% jeb 159,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia