Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada maija (01/05/2015 – 31/05/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais TV kanāls šī gada maijā bija TV3, kura vērošanai veltīti 12,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls – LTV1 ar 10,8% lielu skatīšanās laika daļu, savukārt trešais – PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,5%.
Kanālam LNT veltīti 8,2%, kanālam NTV Mir Latvija – 6,8%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6%, bet kanālam TV5 – 4,0%. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 3,5%, kanāla REN Baltija – 3,3%, kanāla TV6 – 3,2%, savukārt kanāla LTV7 – 2,5%, bet Kanāla 2 – 0,9%. Kanāliem CTC Baltija, FOX un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. RīgaTV 24 kanālam veltīti 0,6%, Fox Life – 0,5%, Re:TV – 0,4%, Kidzone TV – 0,3% un 1BM kanālam – 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika maijā. Kanālu Sony Entertainment TV un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Savukārt visai pārējai skatīšanai veltīti 25,8% no kopējā TV vērošanas laika.
Maijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas dienā, kas bija par 8 minūtēm mazāk nekā aprīlī.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia