Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada maija (01/05/2015 – 31/05/2015) skatītāko TV programmu TOP 20.
Maija skatītāko TV programmu pirmajā vietā ierindojies 60.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 16,4% jeb 324,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā – Eirovīzijas dziesmu konkursa 2. pusfināls kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 13,8% jeb 271,9 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā, ceturtajā un piektajā vietā ierindojušās kāda no Pasaules meistarsacīkšu spēlēm hokejā kanālā TV3. Trešajā vietā – spēle starp Latviju un Vāciju, kuru vēroja vidēji 12,7% jeb 251,5 tūkstoši skatītāju, ceturtajā vietā – spēle starp Latviju un Čehiju, kuru vēroja vidēji 12,2% jeb 241,6 tūkstoši skatītāju. Topa piektajā ierindojusies spēle starp Kanādu un Krieviju, kuru vēroja vidēji 9,1% jeb 179,0 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia