Ar aktuālām idejām un rakstiem pie Jums nāk jau 45. TNS vēstneša Tavs neredzamais sabiedrotais numurs. Šajā numurā pētām, kas sekmē komunikācijas kampaņas efektivitāti jeb ietekmi uz zīmola izvēli ilgtermiņā, kā zīmoliem kļūt par izciliem stāstniekiem un kādas ir Latvijas iedzīvotāju vajadzības un vērtības. Mediju nozares pārstāvjiem interesanti būs ieskatīties, kādi rekordi ir fiksēti Latvijas mediju reklāmas tirgū pēdējo 10 gadu laikā un kādas ir tendences interneta lietošanā.

Personāla jomas speciālistiem būs aktuāli uzzināt, kāda ir darbinieku atvērtība jauna darba meklējumiem un gatavība darba maiņai, kā arī kādi ir galvenie iemesli, kas strādājošos notur pašreizējā darbā. Un vēl ielūkojamies darba devēja tēla veidošanas procesā.

Aicinām iepazīties arī ar dažādiem, jauniem TNS pētnieciskajiem risinājumiem! Piemēram, SocialTRI*M, kas palīdz izprast atgriezenisko saiti sociālajos medijos, ThinkTank jeb domkalvi, kas atrodas sociālo mediju un kvalitatīvā pētījuma krustpunktā, un kombinēto pieeju apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā.

Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!

Vai tūkstošiem tvītu garantē kampaņas izdošanos?

Amerikas sporta gada notikuma Super Bowl 2015 laikā zīmoli tērēja 4,5 miljonus dolāru par 30 sekunžu TV klipu. Daudzi no šiem klipiem sacēla īstu vētru sociālajos medijos, radot pat vairākus desmitus tūkstošus tvītu. Bet kā šis lielais tvītu skaits sekmēja kampaņas efektivitāti jeb ietekmi uz zīmola izvēli ilgtermiņā?

Stāsta otra puse – kā zīmolam kļūt par izcilu stāstnieku

Tie stāsti, ko stāstām, un tie, ko viegli atceramies, nav vienīgie, kas ietekmē mūsu dzīvi. Ja zīmoli vēlas būt izcili kā stāstnieki, tiem jāierokas līdz visdziļākajiem vēstījumiem, kas paslēpušies auditorijas prātu pašās dzīlēs. Kā to izdarīt?

Kā Latvijas iedzīvotāju vajadzības un vērtības atšķiras no citu valstu iedzīvotāju vajadzībām un vērtībām?

Sarunās bieži vien dzirdam, ka Latvijas iedzīvotāji parasti tiek raksturoti kā čakli, klusi, konservatīvi, skaudīgi un tamlīdzīgi. Ieskaties, ko par Latvijas iedzīvotāju vērtībām TNS ir atklājis, veicot kvalitatīvo un kvantitatīvo pētījumu.

Darbinieku atvērtība jauna darba meklējumiem un darba maiņai

Šajā rakstā aplūkosim situāciju Latvijas darba tirgū no darbinieku puses, noskaidrojot, kāda ir darbinieku atvērtība jauna darba meklējumiem un gatavība darba maiņai, kā arī identificēt galvenos iemeslus, kas strādājošos notur pašreizējā darbā un kas savukārt veicinātu lēmuma pieņemšanu par darba maiņu.

Kādi ir Jūsu ieroči cīņā par labākajiem nozares speciālistiem?

Kā piesaistīt un noturēt darbiniekus situācijā, kad darba tirgus tendenču un demogrāfisko izmaiņu rezultātā darba devēju konkurence par labākajiem nozares speciālistiem pieaug? Sīvā uzņēmumu konkurence darba tirgū ir nozīmīgs impulss Latvijas uzņēmumiem arvien vairāk investēt darba devēja zīmola vadībā, stiprinot savu konkurētspēju darba tirgū.

Mobilitāte Latvijas iedzīvotāju interneta lietošanas paradumos

Pateicoties tehnoloģiju straujajai attīstībai, arī Latvijas iedzīvotājiem paveras arvien plašākas iespējas internetam piekļūt ne tikai savās mājās vai darbā, bet arī tādās vietās, kur par interneta klātesamību liecina tikai piktogramma mobilajā ierīcē. To, cik lielā mērā iedzīvotāji izmanto šīs iespējas, ieskatu sniedz interneta patēriņa pētījums TNS Latvia Digital.

Latvijas reklāmas tirgus rekordi

Iepriekš reklāmas apjoma rekordus analizējām 2012. gadā. Kopš tā laika vairākās mediju grupās šie rekordi ir pārspēti, ja pētām pēdējo desmit gadu datus, t.i. kopš 2005. gada janvāra. Ieskaties, kādi rekordi ir fiksēti Latvijas mediju reklāmas tirgū!

Vai, patērējot vairāk skaistumkopšanas līdzekļu, cilvēks kļūst pievilcīgāks?

Skaistums ir relatīvs jēdziens, tomēr cilvēki vēlas būt skaisti. Lai gan nav iespējams viennozīmīgi identificēt aspektus, kas liek cilvēkam būt pievilcīgam, ir iespējams izvērtēt atšķirības skaistumkopšanas produktu patēriņā starp cilvēkiem, kuriem ir nozīmīgi būt pievilcīgiem pretējā dzimuma acīs, un tiem, kuriem tas ir mazsvarīgi.

Atslēga atgriezeniskās saites izpratnei sociālajos medijos

“Rokas turēšana” uz klientu pieredzes un atgriezeniskās saites pulsa arvien ir liels izaicinājums. Klienti tiešsaistē dalās ar savu pieredzi, izmantojot Twitter, Instagram, Facebook, Draugiem.lv un citas sociālo mediju platformas. TNS izstrādātais risinājums SocialTRI*M papildina klientu noturības un apmierinātības izpēti ar sistematizēti atlasītu un atbilstoši strukturētu sociālo mediju informāciju.

Patērētāju radošie resursi – jaunām zīmola iespējām!

Ja vēlamies padziļināti izprast patērētāju viedokli, mēs to darām ar kvalitatīvās izpētes metodēm, aicinot šos cilvēkus apmainīties ar viedokļiem fokusa grupas diskusijā vai padziļinātajā intervijā. TNS piedāvā radošu pieeju – ThinkTank jeb domkalvi, kas atrodas sociālo mediju un kvalitatīvā pētījuma krustpunktā.

Kombinēta pieeja apkalpošanas uzlabošanā

Cik bieži nākas dzirdēt par uzņēmumiem, kur apkalpošana bijusi pavirša, personāls – izklaidīgs vai neieinteresēts klienta vajadzībās? Veids, kā kontrolēt darbinieku rīcību, ir veikt Mystery Shopper pētījumus – imitēt klienta apkalpošanas situāciju, kad īpaši apmācīts cilvēks, apmeklējot uzņēmumu un veicot it kā ikdienišķu vizīti, nomēra dažādus ar klientu apkalpošanu saistītus parametrus. Izzini, kādi risinājumi var palīdzēt, uzlabot klientu apkalpošanu!

 

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia