Ar aktuālām idejām un rakstiem pie Jums nāk jau 45. TNS vēstneša Tavs neredzamais sabiedrotais numurs. Šajā numurā pētām, kas sekmē komunikācijas kampaņas efektivitāti jeb ietekmi uz zīmola izvēli ilgtermiņā, kā zīmoliem kļūt par izciliem stāstniekiem un kādas ir Latvijas iedzīvotāju vajadzības un vērtības. Mediju nozares pārstāvjiem interesanti būs ieskatīties, kādi rekordi ir fiksēti Latvijas mediju reklāmas tirgū pēdējo 10 gadu laikā un kādas ir tendences interneta lietošanā.
Personāla jomas speciālistiem būs aktuāli uzzināt, kāda ir darbinieku atvērtība jauna darba meklējumiem un gatavība darba maiņai, kā arī kādi ir galvenie iemesli, kas strādājošos notur pašreizējā darbā. Un vēl ielūkojamies darba devēja tēla veidošanas procesā.
Aicinām iepazīties arī ar dažādiem, jauniem TNS pētnieciskajiem risinājumiem! Piemēram, SocialTRI*M, kas palīdz izprast atgriezenisko saiti sociālajos medijos, ThinkTank jeb domkalvi, kas atrodas sociālo mediju un kvalitatīvā pētījuma krustpunktā, un kombinēto pieeju apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā.
Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia