43% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad plāno doties ceļojumā uz ārzemēm. Vēl 28% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā šogad plāno doties ceļojumā pa Latviju. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” maijā veiktais pētījums.
Ārpus Latvijas šogad salīdzinoši biežāk plāno ceļot rīdzinieki, cittautieši, kā arī iedzīvotāji ar augstiem ģimenes ieņēmumiem uz vienu ģimenes locekli, t.i. 450 EUR un vairāk. Savukārt par ceļojumiem Latvijā salīdzinoši biežāk domā šādu sociāli demogrāfisko grupu pārstāvji – latviešu valodā runājošie un skolnieki.
Savukārt 29% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad neplāno doties ceļojumā. Desmitā daļa (9%) iedzīvotāju nav varējuši sniegt konkrētu atbildi uz šo jautājumu.
30% Latvijas iedzīvotāju, kuri šogad plāno ceļot, konkrētajam ceļojumam plāno atvēlēt vairāk nekā 301 EUR uz vienu personu (ieskaitot transportu, nakšņošanu u.c. tēriņus). 17% iedzīvotāju šim ceļojumam plāno atvēlēt no 51 līdz 100 EUR uz vienu personu, 12% iedzīvotāju – no 101 līdz 150 EUR uz vienu personu, 10% – līdz 50 EUR uz vienu personu, 9% – no 151 līdz 200 EUR uz vienu personu, 7% – no 251 līdz 300 EUR uz vienu personu, savukārt 6% iedzīvotāju šim ceļojumam plāno atvēlēt no 201 līdz 250 EUR uz vienu personu.
Desmitā daļa (9%) to Latvijas iedzīvotāju, kuri šogad plāno doties ceļojumā, nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.
Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2015.gada 5. maija līdz 7. maijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes