Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada jūlija (01/07/2015 – 31/07/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais TV kanāls šī gada jūlijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,7%. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kura vērošanai veltīti 9,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešajā vietā – kanāli NTV Mir Latvija un PBK, katra šī kanāla skatīšanās laika daļa bija 8,3%.
Kanāla LNT skatīšanā laika daļa bija 8,1%, kanāla RTR Planeta Baltija – 6,4%, kanāla TV5 – 3,5%.3+ kanālam veltīti 3,3% no kopējā TV skatīšanā laika, kanālam REN Baltija – 2,9%, kanālam LTV7 – 2,6%, bet kanālam TV6 – 2,3%. Kanālam 2 un CTC Baltija katram veltīti pa 0,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam FOX veltīti 0,8%, kanālam RīgaTV 24 – 0,7%, kanālam National Geographic Channel – 0,6% un kanālam Re:TV – 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla Fox Life skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanālu 1BM, Kidzone TV un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,2%, bet Sony Entertainment TV – 0,1%. Kanāla 360TV skatīšanās laika daļa bija 0,04%. Savukārt TV satura ar nobīdi laikā vērošanai veltīti 4%, bet pārējai skatīšanai – 24,6% no kopējā TV vērošanai veltītā laika jūlijā.
Jūlijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 48 minūtes dienā, kas bija par 1 minūti vairāk nekā jūnijā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia