Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada augusta (01/08/2015 – 31/08/2015) TV kanālu auditorijas un skatītāko TV programmu TOP20. Skatītākais kanāls šī gada augustā bija TV3, kura vērošanai veltīti 9,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9%. Savukārt trešajā vietā ar skatīšanās laika daļu 8,9% bija kanāls PBK.
Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8%, kanālam LNT – 7,9%, kanālam RTR Planeta Baltija – 7,5%, kanālam TV5 – 4,3%, kanālam 3+ – 3,4% un kanālam REN TV Baltic veltīti 3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem LTV7 un TV6 katram veltīti pa 2,5% no visa TV skatīšanās laika. Kanāla Nickelodeon skatīšanās laika daļa bija 1,3%, kanāla FOX – 0,9%, kanāla CTC Baltija – 0,8%, bet kanālu RīgaTV 24 un Kanāls 2 katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanālam National Geographic Channel veltīti 0,6% un kanālam Re:TV – 0,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 1BM, Fox Life un Kidzone TV katra skatīšanā laika daļa bija 0,2%, bet kanālu 360TV, Sony Entertainment TV un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Savukārt TV satura ar nobīdi laikā vērošanai veltīti 3,9%, bet pārējai skatīšanai – 22,9% no kopējā TV vērošanai veltītā laika augustā.
Augustā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 44 minūtes dienā, kas bija par 4 minūtēm mazāk nekā jūlijā.
Skatītāka TV programma šī gada augustā bija šovs “Es mīlu tevi, Latvija!” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,1% jeb 179,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā un trešajā vietā kanāla LTV1 programmas – “Panorāma (Svētdienā)” un “de facto”, katru šo programmu vēroja vidēji 6,5% jeb 128 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Ceturtā skatītākā programma augustā bija “Ekstrasensu cīņas 15” kanālā TV3, kuras vēroja vidēji 6,3% jeb 125,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju. Savukārt topa piektajā vietā – “TV3 Laika ziņas”, kuras vēroja vidēji 6,3% jeb 124,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia