Lielākā daļa (61%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka esošās 12. Saeimas sastāvs ir ne labāks, ne sliktāks par iepriekšējās 11. Saeimas sastāvu. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” septembra beigās pētījums.
Desmitā daļa (8%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā uzskata, ka esošās 12. Saeimas sastāvs ir salīdzinoši labāks par iepriekšējās 11. Saeimas sastāvu (2% – noteikti labāks; 6% – drīzāk labāks). Savukārt ceturtā daļa (23%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā vērtē 12.Saeimas sastāvu kā salīdzinoši sliktāku par iepriekšējās 11. Saeimas sastāvu (12% – drīzāk sliktāks; 11% – noteikti sliktāks).
Desmitā daļa (8%) iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi šajā jautājumā.
Lūgti novērtēt savu apmierinātību ar pašreizējās 12. Saeimas darbu 10 punktu skalā, kur 1 nozīmē “ļoti neapmierināts”, bet 10 – “ļoti apmierināts”, Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem vidējais vērtējums apmierinātībai ar esošās 12. Saeimas darbu ir 3,9 punkti.
Salīdzinoši augstāku vērtējumu (7 un vairāk punkti) ir snieguši 7% iedzīvotāju. Salīdzinoši vidēju vērtējumu (5 un 6 punkti) ir sniegusi trešā daļa (33%) iedzīvotāju. Savukārt salīdzinoši zemāku vērtējumu (4 un mazāk punkti) ir sniegusi vairāk nekā puse (54%) iedzīvotāju.
6% iedzīvotāju nav snieguši vērtējumu savai apmierinātībai ar pašreizējās 12. Saeimas darbu.
Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2015.gada 22. septembra līdz 24. septembrim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes