Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada septembra (01/09/2015 – 30/09/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada septembrī bija TV3, kura vērošanai veltīti 11,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura vērošanai veltīti 9,4%, bet trešais – kanāls PBK, kura vērošanai veltīti 8,7% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāla NTV Mir Baltic TV skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla LNT – 7,8%, kanāla RTR Planeta Baltija – 7%, kanāla TV5 – 4,1% un kanāla 3+ – 3,5%. Kanālam REN TV Baltic veltīti 2,8%, kanālam TV6 – 2,4%, LTV7 – 1,9%, kanālam Nickelodeon – 1,1%, CTC Baltija – 0,8% un Kanālam 2 – 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem FOX, National Geographic Channel un RīgaTV 24 katram veltīti pa 0,6% no visa TV skatīšanās laika. Kanāla Re:TV skatīšanās laika daļa bija 0,4% un Fox Life – 0,3%. Savukārt kanālu 1BM un Kidzone TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,2%, bet kanālu 360TV, Sony Entertainment TV un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. TV satura ar nobīdi laikā vērošanai veltīti 4,5%, bet pārējai skatīšanai – 22,6% no kopējā TV vērošanai veltītā laika.

Septembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 43 minūtes dienā, kas bija par 1 minūti mazāk nekā augustā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia