Ar aktuālām idejām un rakstiem pie Jums nāk jau 46. TNS vēstneša Tavs neredzamais sabiedrotais numurs. Šajā numurā iepazīstieties ar aktuālām e-komercijas tendencēm. Pētām, kā uzņēmumi izmanto biznesa tehnoloģijas un kā attīstās auto tirgus. Mediju nozares pārstāvjiem interesanti būs ieskatīties, kuras ir šī gada TOP10 TV reklāmas pēc to kopējā garuma ēterā, un kādas ir ārzemju preses lasīšanas tendences.
Personāla jomas speciālistiem būs aktuāli uzzināt, kāda ir strādājošo apmierinātība ar dažādiem darba vides aspektiem Latvijā.
Aicinām iepazīties arī ar TNS pētījumu par dzimumu vienlīdzības jautājumiem Latvijā un Eiropas Savienībā. Iepazīstinām arī ar aktualitātēm TNS pētnieciskajos risinājumos – uzziniet, kas ir brokastis ar patērētāju, un kā identificēt “ietekmīgos” patērētājus un izmantot viņu viedokli zīmolvadībā.
Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia