Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada oktobra (01/10/2015 – 31/10/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada oktobrī bija TV3, kura vērošanai veltīti 12% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura vērošanai veltīti 8,8%, savukārt trešais – kanāls PBK, kura vērošanai veltīti 8,4% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāliem LNT un NTV Mir Baltic katram veltīti pa 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 7,5%, kanālam TV5 – 3,9%, kanālam 3+ – 3,4% un REN TV Baltic – 2,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 2,7%, kanāla LTV7 – 1,8%, kanāla Nickelodeon – 1,3%, bet kanāla CTC Baltija un Kanāla 2 katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%. Kanālam RīgaTV 24 veltīti 0,7% un kanālam National Geographic Channel – 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem FOX, Fox Life un Re:TV katram veltīti pa 0,4%, kanālam Kidzone TV – 0,3% un 1BM – 0,2%. Kanālu 360TV, Sony Entertainment TV un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. TV satura ar nobīdi laikā vērošanai veltīti 4,4%, bet visai pārējai skatīšanai – 22,4% no kopējā TV skatīšanās laika oktobrī.

Oktobrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 1 minūti dienā, kas bija par 18 minūtēm vairāk nekā septembrī.

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015.gada oktobra (01/10/2015 – 31/10/2015) skatītāko TV programmu TOP20. Oktobra skatītāko TV programmu topa pirmajā vietā ierindojies šovs “Izklausies redzēts 2” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,4% jeb 203,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju. Otrajā vietā – seriāls “UgunsGrēks”14” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,9% jeb 173,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Šovu “Saimnieks meklē sievu 3” kanālā TV3 vēroja vidēji 8,8% jeb 173,3 tūkstoši iedzīvotāju, ierindojot to topa trešajā vietā. Arī ceturtajā un piektajā vietā TV3 kanāla pārraides. Ceturtajā vietā – “Nekā personīga”, kuru vēroja 8,7% jeb 171 tūkstotis skatītāju. Savukārt topa piektajā vietā ir “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)”, kuras vēroja vidēji 8,7% jeb 169,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia