Bērzu sulu sezona ir klāt. Kantar lūdza Latvijas iedzīvotājus atklāt, vai šajā pavasarī iedzīvotāji bērzu sulas jau dzer, tecina, iegādājas vai vēl tikai plāno dzert.
Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem salīdzinoši visbiežāk norādījuši, ka jau dzer bērzu sulas (49%). Salīdzinoši bieži iedzīvotāji norādījuši, ka tecina bērzu sulas (18%). Salīdzinoši retāk iedzīvotāji ir norādījuši, ka bērzu sulas iegādājas (11%), bet visretāk – ka vēl tikai plāno tās dzert (1%). To atklāj pētījumu kompānijas Kantar marta beigās veiktais pētījums.
1% iedzīvotāju ir snieguši kādu citu atbildi uz šo jautājumu, savukārt 39% iedzīvotāju norādījuši, ka šajā pavasarī ne dzer, ne tecina un neiegādājas bērzu sulas.

Par aptauju
Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar laikā no 2017. gada 28. līdz 30. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 950 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Kantar pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā Kantar strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia