Puse (51%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīst, ka ir apmierināti ar šo vasaru (14% – noteikti jā; 37% – drīzāk jā).
Nedaudz mazāk nekā puse (47%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīst, ka nav apmierināti ar šo vasaru (29% – drīzāk nē; 18% – noteikti nē).
2% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Visbiežāk Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka viņiem no šīs vasaras visvairāk atmiņā paliks atvaļinājums (25%) un kāds vasaras ceļojums (23%).
Nedaudz retāk (19%) Latvijas iedzīvotāji atzīmējuši, ka no šīs vasaras visvairāk atcerēsies pārmaiņas personiskajā dzīvē (19%) un pārmaiņas darbā (16%).
15% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka viņiem atmiņā paliks šīs vasaras karstais laiks (15%), savukārt 5% norādījuši, ka atcerēsies lietaino un auksto vasaru, nepastāvīgos laika apstākļus (5%).
6% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši kādus citus šīs vasaras notikumus, kuri viņiem personiski vislabāk paliks atmiņā.
14% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi par tiem šīs vasaras notikumiem, kuri viņiem visspilgtāk paliks atmiņā.

Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica aptauju laikā no 2016. gada 23. līdz 25. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
TNS Latvia
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia