5% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka ir informēti par iniciatīvu “Latvijas zeme Latvijas pilsoņiem”, kas paredz izmaiņas likumos, lai saglabātu Latvijas lauksaimniecības un meža zemi Latvijas pilsoņu īpašumā, un pārtrauktu tās pārdošanu ārzemniekiem un starptautiskajiem investīciju fondiem. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” jūlija sākumā veiktais pētījums.
Puse (51%) iedzīvotāju norādījuši, ka ir kaut ko dzirdējuši par iniciatīvu “Latvijas zeme Latvijas pilsoņiem”.
44% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā norādījuši, ka nav informēti par iniciatīvu “Latvijas zeme Latvijas pilsoņiem”.

Vairākums (77%) to Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri ir informēti par iniciatīvu “Latvijas zeme Latvijas pilsoņiem”, personiski atbalsta šo iniciatīvu (35% – noteikti jā; 42% – drīzāk jā).
Piektā daļa (18%) to iedzīvotāju, kuri informēti par iniciatīvu “Latvijas zeme Latvijas pilsoņiem”, personiski neatbalsta šo iniciatīvu (13% – drīzāk nē; 5% – noteikti nē).
5% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016. gada 19. līdz 21. jūlijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 855 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
TNS Latvia
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv